تفریحی

اس ام اس دلتنگی سری اول Azar 95

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ق.ظ

کلمات کلیدی: اس ام اس دلتنگ یار, اس ام اس دلتنگی برای دوست, اس ام اس دلتنگی برای دوستان, اس ام اس دلتنگی جدید, اس ام اس دلتنگی قشنگ, اسمس دلتنگی حدید, جملات دلتنگی, متن های دلتنگی, نوشته دلتنگی

اس ام اس دلتنگی سری اول

اس ام اس دلتنگی

خیلی دلتنگت شده ام

اما نمی دانم

خیلی را چگونه بنویسم

که خیلی خوانده شود …

پیامک دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir

وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غــرورم را نمی شکنم

دلت را نمی شکنم

در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد

این بغض لعنتی است . . .

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir

آغوش ناامن تو یادم داد

هر جا هوا خوبه ، خطرناکه

اس ام اس های دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir

گاهی اوقات مجبوریم بپذریم

بعضی از آدمها

فقط می توانند در قلبمان بمانند

نه در زندگیمان

جملات دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir
آدم که دلتنگ می شود

زود به زود می میرد

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی سری اول

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir

دلم تنگ است این شبها

یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را

از احساسم تو می خوانی

شدم از درد تنهایی

گلی پژمرده و غمگین

بیا ای ابر پاییزی

که دردم را تو می دانی . . .

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir
هرچه آید به سرم

باز بگویم گذرد

وای از این عمر که با میگذرد

میگذرد

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir
یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری !

تقدیم به تو . . .

ساده و کوتاه تنها همین ۲ کلمه :

برگرد ، دلتنگم . . .

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir
هزار بار هم که از این شانه به آن شانه بغلتی

این شب صبح نمی شود

وقتی دلتنگ باشی

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir

تو در مورد دلتنگی واقعی چیزی نمیدونی

چون این تنها زمانی اتفاق می افته

که کسی رو بیشتر از خودت

دوست داشته باشی

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir
دلم برای خودم تنگ شده

کاش سرم را بردارم

و برای هفته ای

در گنجه ای بگذارم و قفل کنم

در تاریکی یک گنجه خالی …

روی شانه هایم

جای سرم چناری بکارم

و برای هفته ای

در سایه اش آرام گیرم

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سیتی,sms30ti.ir

بی خیال است …

خیلی بی خیال

همان کسی که

همه ی خیال من است

  • r0batc r0batc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی