تفریحی

دانلود آهنگ احمد سلو و مهرشید به نام میمیرم 2

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ق.ظ

دانلود آهنگ میمیرم 2 از احمد سلو و مهرشید

Download New Music Ahmad Solo And Mehrshid Called Mimiram 2

دانلود آهنگ احمد سلو و مهرشید به نام میمیرم 2

320

128

متن آهنگ میمیرم 2 از احمد سلو

چقدر حالم پریشونه داری میری از این خونه

تو حالت خوبه اما من ازم چیزی نمیمونه

تو با من زندگی کردی منم با همه بد بودم

صدات آرامشم بوده ولی خواننده من بودم

ولی خواننده من بودم ولی خواننده من بودم

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد برگرد

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد تو رو خدا برگرد

---------------------------------------

دانلود آهنگ جدید میمیرم 2

---------------------------------------
جز من دلشو کی میده دست تو

چقدر کامنت گذاشتم زیر عکس تو

چرا همیشه بغضم میگیره و آخر قصه میشه وصل به تو

توی گوشت آروم گفتم به هر آش و لاشی نده دستتو

همیشه پشتت بودم هر جا که بوده بحث تو

تو کتم حرفات نمیره

اون گوشیتو بردار ببینم

من از اون مدلا نیستم

که بگم برگرد و صد بار بگی نه

نه اشتباه باز از من بگو

دیگ نگو چرا فازم غم بود

چرا دستتو به اون دادی تو مگه روزای خوب با من کم بود

بم نگو درست میشه

لعنتی تو که جای من نبودی

من موندم چشمای کبودی که

فهمیدن بودن تو مال من نبودی

یادت میاد قول داده بودی

که جز من با کسی تو بارون نمیری

لعنتی تو این شبا تو چجوری میتونی آروم بگیری

من بدون چشمای تو

یعنی مردن تدریجی

یعنی نفسم بالا نمیاد

وقتی که از اینجا رد میشی

یعنی بدجوری شکستم از رفتنت

بوی عطرم رفت از تنت

یعنی هنوزم امید دارم

به خندیدنات و برگشتنت

---------------------------------------

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد برگرد

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد تو رو خدا برگرد

  • r0batc r0batc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی