تفریحی

اس ام اس دروغ (1)

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ق.ظ

اس ام اس دروغ

من از تمامیت ارضی یک عشق سخن میگفتم

بر فراز ویرانه های قلبم ویرانه هایی حاصل از تهاجم ناگهانی چشمانت!

و چه کودکانه دروغ میگفتم

که شهر در امن و امان است

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)

دلتنگیم رابرای تو با مدادکودکیم مینویسم

که هیچ گاه دروغ نمی گوید

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)

و چه مهربان بودى

وقتى دروغ میگفتى

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)
ساعت همیشه دروغ میگوید

من فقط

به زمان با تو بودن ایمان دارم

انجا که عقربه ها می ایستند

و من عاشقانه به تو خیره میشوم

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)

راست یا دروغ مهم نیست!

تو فقط با من حرف بزن!

چشمانت زیر نویس می کنند

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)
گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد

بیچاره دو بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد

ولی ما هنوز صادق ترینیم

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)
ما مردمانی هستیم

که به راحتی به هم دروغ میگیم

ولی بزرگترین معیارمون برای شروع دوستی

صداقته

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)
چگونه در این چشم های زیبا جا داده ای،،،

این همه دروغ را؟

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)

ازیه درویش سوال شد؟ دوست دارم به چه معناست؟

گفت :

قشنگ ترین دروغ ادمهاست

اس ام اس های دروغ

اس ام اس دروغ (1)
صدای سکوت نفس هایت را دوست میدارم

وقتی که تمام حرف هایت

بوی “دروغ” گرفته اند

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)
دو باره آمده ای

این بار شیرین تر ازقبل دروغ میبافی

زیرکانه تر لبخند میزنی

و دلبرانه تر ناز میکنی

اما

نازنین!!؟

بعد از رفتنت دلم میمیرد

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)
سلامتی اونایی که ترجیح میدن یک حقیقت نابودشون کنه

تا اینکه یه دروغ الکی

آرومشون کنه

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)
در مرداب های دروغ

چیزی جز ماهی های مرده نیست

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ (1)
و تنها

به خاطر شنیدن صدایت

دروغ هایت را باور می کنم

  • r0batc r0batc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی